.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز شهرستان بابل قطع شد

نماینده مردم بابل گفت: علیرغم پیگیری‌های نمایندگان استان مازندران و قول مساعد مدیران وزارت نفت اما امروز شاهد قطع گاز در بابل و استان مازندران هستیم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی اظهار داشت: مجلس در حال رسیدگی به بودجه کل کشور برای عمران،‌ آبادانی، ایجاد زیرساخت‌های اساسی و رفع تبعیضات ناروا است.

وی ادامه داد: تنها وزارتخانه‌ای که بیشترین اعتبار را در اختیار دارد،‌ وزارت نفت است اما متاسفانه علیرغم پیگیری‌های نمایندگان استان مازندران و قول مساعد مدیران وزارت نفت، امروز شاهد قطع گاز در شهرستان بابل و استان مازندران هستیم و انتظار داریم به دلیل بارش برف شدید و نجات جان مردم چاره‌ای اندیشیده شود.

در ادامه غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس در تذکری با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به اشکالات چاپی در گزارش کمیسیون تلفیق و پیشنهاد نمایندگان گفت: در بررسی لایحه بودجه در روزهای گذشته با مواردی مواجه شدیم که پیشنهادات برخی از نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی چاپ نشده بود و یا با جابجایی چند کلمه در چاپ یک پیشنهاد،‌ مطلب کاملا وارونه شده بود.

وی ادامه داد: از هیئت رئیسه می‌خواهم تا به این موضوع توجه شود و در چاپ پیشنهادات نمایندگان دقت کافی صورت گیرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این تذکر وارد است و چند مورد پیش آمد که در چاپ پیشنهادات اشتباهاتی رخ داده بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 بهمن 1392
آخ آخ آآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخ گاز قطع شدددددددد
نا شناس 16 بهمن 1392
سلام،بابل به جز نيازآذري نماينده ديگري درمجلس ندارد هميشه ايشون دردفاع ازمردم تلاش مي کند،يه نماينده ديگري به نام ناصري نيز به مجلس راه يافت.
نا شناس 15 بهمن 1392
واقعا خنده داره هرموقع یک مشکل پیش اومده نمایده های شهر ما یک حرفی میزنند برای خالی نبودن عریضه آقای نیاز آذری علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد
علي 15 بهمن 1392
متاسفانه بابل بزرگترين شهر استان با كمبود شديد اب مواجه بود و است كمبود گاز همه كه امد چشم مديران شهرستان روشن قابل توجه نمايندگان شهرستان
سينا 15 بهمن 1392
اره و
علی 15 بهمن 1392
سلام آقای ناصری در پشت صحنه مشغول فعالیت است شما از کجا می دانی کاری نکرده اند ایشان خیلی هم فعال هستند . در ضمن وقتی یک نماینده تذکر داد یکی دیگه که تذکر تکراری نمیده لطفاً همین طوری تهمت ناروا نزنید.
نا شناس 15 بهمن 1392
آقایان نیاز و ملایی چشم امید ما فقط به شماست. داریم یخ می زنیم. لطفا پیگیری کنید.
نا شناس 16 بهمن 1392
واقعا براي با عظمت ترين شهر مازندران متاسفم كه گاز نداره!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 16 بهمن 1392
مهندس ملایی خواهشا مشکل گاز بابل را اساسی حل کن. هر وقت برف می آید گاز بابل تو کل کشور اولین جاییه که قطع می شه. ما مردم بابل رو شما حساب ویژه ای باز کردیم.
نا شناس 16 بهمن 1392
برای نماینده های بابل واقعا متاسفم فقط همین !!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.